“In 2014 is ons bedrijf verhuisd, maar voorafgaand aan deze verhuizing had KMP al de kantoorinrichting voor ons gerealiseerd. Op dat moment werkten er beduidend minder dan de huidige zestig mensen bij ons, maar was het wel belangrijk dat we iedereen een prettige werkplek konden bieden. Alle bureaus, opbergoplossingen en stoelen werden verzorgd door KMP, waarbij ze ook altijd meedachten bij de ideale inrichting”, aldus Adriënne.
“Toen we in 2014 gingen verhuizen, stonden we weer voor nieuwe uitdagingen. Een grotere ruimte met flexplekken en een andere lichtinval dwong ons om op een andere manier na te denken over de inrichting. Gelukkig spreekt Marco uit ervaring en kon hij ons op een juiste manier adviseren over de meest logische indeling”, vertelt Adriënne. “Ook hebben we deze verhuizing meteen als aanleiding genomen om alle bureaus in hoogte verstelbaar te maken. Zo stimuleren we staand werken, waarmee we voldoen aan de wensen en eisen van onze medewerkers.”
“Voor mij als office manager, is het heel fijn om korte lijnen te hebben met alle zakelijke partners. Als ik bel naar KMP, weten ze precies wat er speelt en hoe ze mijn vraag kunnen beantwoorden. Ook denkt Marco Barends altijd goed mee en geeft hij eerlijk advies. En het kan altijd voorkomen dat een bureau of stoel een defect vertoont, maar dan zorgt Marco vaak voor een vaste monteur die heel flexibel in te plannen is. Dit maakt het voor mij ook heel gemakkelijk om problemen snel opgelost te krijgen”, vertelt Adriënne.
"Voor mij is de samenwerking met KMP ideaal en ik kijk ernaar uit om ook de komende tien jaar partners te blijven."
KMP Kantoormeubilair
Airport Business Park
Frankfurtstraat 29-31
1175 RH Lijnden
KMP Kantoormeubilair levert aan BEDRIJVEN en PARTICULIEREN. ALLE GENOEMDE PRIJZEN ZIJN EXCL. 21% B.T.W. Transport-en/of Montagekosten op aanvraag. Aan deze website kunnen geen rechten worden ontleend. KMP Kantoormeubilair VOF © 2003-2024. Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik graag de leveringsvoorwaarden en het privacy reglement.